30 Haziran 2014 Pazartesi

Aşk

Gong Yoo'yu anca rüyanda görürsün dediler. Gördüm :):)
Bu sabah uyanmadan 8 saniye önce beraberdik. Aah ne güzel bir gündü.
Keşke daha çok hatırlayabilsem. Fuzuli korkunçlu rüyaları hep hatırlarım Gongi rüyama girmiş ama görüntü net değildi :/:/



Şu sıra aşkı çok düşünüyorum. Dizilerde aşk çevremde aşk....Merak ettiğim bir duygu olup çıktı.İki insanın birbirine aşık olması falaan filaaaaannn. En son çocukken aşık olmuştum.
Neyse işte Gong Yoo ile beraberiz yaramazlık falan yapıyoruz, duvarların arkasında saklanıyoruz, eğleniyoruz  yanaklarını falan sıkıyorum. Sonra bir anda  bizim okul müdürünün odasında karşılıklı oturuyoruz Kang Gyung joon deyimiyle 'Gil tiçhır' odaya geliyor ben ona bakıyorum çıkıp gidiyor. Elinde de bir karton kutu var. Neyse bizim müdürüm masasının önündeki koltuklar dönmeli, dönüyoruz falan.Sonra Gong Yoo bana öyle bir bakıyor ki anlatamam çok güzel bakıyor  aşık aşık bakıyor ayyyyyy o bakış gerçek gibiydi valla ya bende içimden diyordum ki 'Aşk demek ki böyle bir şeymiş'.


Sonra annemin sesi 'Kızım kalk hadi orucu uykuya tutturmayı düşünmüyorsun herhalde':(:(
                                         

Annnnnneeeeeeee !!!!!Sen ne yaptın gitti işteeeeeee


Gifleri çok önceden yapmıştım rüyamın akışına da epey uydu :D:D:D Umarım zamanından çalmamışımdır okuyan kardeşim kendine iyi bak Annyeong!


Gifler bana aittir

2 yorum:

  1. gifler çok güzel olmuş :)) blogun hayırlı olsun :)) http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  2. Ahh Teşekkür ederim tekrardan kardeeş :DD

    YanıtlaSil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.