26 Temmuz 2014 Cumartesi

Bir Üniversiteye Hazırlık Öğrencisinin Dramı


Şu sıra kafam hayli duman. 12. sınıfa geçtim ve her Türk genci gibi en berbat yaz tatilimi yaşıyorum. İçimde tonlarca ağırlıkta öküzler ve dinozorlar saklambaç oynuyor.
Ah nasihat çılgını teyze ve amcaların sözleri kulağımda çınlayıp duruyor. Hani sırlar dünyası dizileri var ya adam rüya görmektedir ve insanlar başında ona bir şeyler anlatıyordur, kafasında döner dururlar adamın kafası karışır başını ellerinin arasına alır falan... Anlatamadım ama durumum bahsettiğim samanyolu oyuncusuyla benzerlik gösteriyor şu sıra.
Bu psikoloji hakikaten çok acayip, klişe bir laf olacak ama hayatımın tek bir sınavla belirlenecek olması gözümü korkutuyor. Hele arkadaşlarla muhabbetimiz; yok ben hiç çalışamıyorum, ay bende bende anam biz napcaz nerelere gidek mevzuları dahada strese sokuyor adamı.


Resmen dizi izlemekten bırak ders çalışmayı günlük şeylere de zaman bulamıyorum sosyal ilişkilerim bozulacak dereceye geldi akrabalara gittiğim zaman ooo korelilerden zaman bulmuşta gelmiş diyorlar elimde olsa Kdrama işini bırakırdım bu konuda ciddiyim bu bağımlılık bu uyuşturucu gibi bir şey. Şu alışkanlığımdan vazgeçip çalışabilecek miyim ki.

8 yorum:

  1. Kendini bu kadar sıkmana gerek yok sabah akşam ders çalışacak halinde..
    Tabi eğlenemek seninde hakkın kendine bir program yapsan mesela 2 saat ders 1 saat dizi 1 saat okuma şeklinde her şey senin için daha kolay olur... Ve kendini çalışmaya daha hazır hissedersin.. Başarının sırrı planlı çalışmak ve kendine güvenmekten geçer sabah akşam ders çalışmaktan değil...

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın, işte bende tam plan kısımda zorlanıyorum ve işin en zor kısmıdır kendileri tavsiyen için çok teşekkür ederim bu yazının üstüne iyi geldi^^ :D

    YanıtlaSil
  3. kore dizileri alışkanlık yapıyor harikalar değilmi bence tatilin ortalarındasın planlarsan hiç sorun değil http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harikalar başlarsan duramazsın :D haklısın tabii tavsiyen için teşekkür ederim kardeş :D

      Sil
  4. 500 üyem olun kim olacak diye merak ediyordum. çoook sevindin senin olmana öpücükleeeeeeer şeker kız

    YanıtlaSil
  5. Öylemi olmuşum :D:D bende sevineyim o zaman 500. üyen olmama öpücükler :)

    YanıtlaSil
  6. ben bloğunu yeni keşfettiğim için yorumum biraz geç kalmış olacak ama neyse :) kesinlikle 9 da kalk yemek ye 10 da derse başla 11 de kitap oku tarzında bir plan yapma imkansız uymazsın :) ben de bu sene 12. sınıfım ve aynı dertten bende de var hangi gün hangi derse çalışacağını kaç saat çalışacağını belirlesen yeter bu da bir plan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın kardeş:) Sayende yazıyı tekrar okuyunca neler yazmışım ben dedim :D:D ne trajedi yapmışım o psikolojiyle ahahha şimdi gülüyorum :D
      Her şey olacağına varır hakkımızda hayırlısı neyse öyle olsun, dertdaş olduğumuza göre Allah yar ve yardımcın olsun :D

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.