17 Ağustos 2014 Pazar

Arabalar da İnsan

Bugün abim arkadaşlarıyla piknik dönüşü bir arabaya çarpmış, korkmayın mühim bir şey yok sadece arabamız hasar gördü. Abim hala tosun gibi Allah'a şükür.

Çarpma olayının zanlısı benim, şöyle ki; 'Ohhh be erkek olacaksın bu dünyada, bineceksin arabana alacaksın kankalarını gezeceksin tozacaksın' cümlesini kullanmıştım kazadan birkaç saat evvel. Nazarım değmiş belli...
Arabamızın hasar görmesi ben geçmişime götürdü. Küçük bir Ekmek Kırıntısıyken böyle bir şey olsa nasıl bir tepki verirdim acaba? diye düşündüm

Ben küçük bir kırıntı iken arabaların da duyguları olduğunu düşünürdüm. Arabalarla manevi anlamda çok başka bir bağım vardı.  Eğer hala o saf çocuk olsaydım, şuanda beni arabayı teselli ediyor olarak bulabilirdiniz.
 'Ağlama geçecek babam seni en iyi tamircilere götürecek inan bana'

Mesela, arabaları iyi kalpli ve kötü kalpli arabalar olarak ikiye ayırırdım. Gözleri yani farları çekikse kötüydü, yuvarlağımsı ise iyiydi benim için. Renklerine göre de cinsiyetlerini belirliyordum.
Arabayı park ettiğimiz yerde bizim oğlanın yanında bayan araba varsa arkama dönüp içimden 'İyi geçinin olur mu bakarsın sizi evlendiririm' derdim, alışverişin sonunda babam arabayı çalıştırdığı sırada sevenleri ayırıyormuş hissine kapılırdım.


Kış aylarında araba görünmeyecek şekilde karla kaplanırdı. Arabanın o hallerini pencereden öylece seyrederdim ağlıyor olduğunu düşünürdüm. Nasıl içim gidiyordu anlatamam.
Biz sıcacık evde otururken o buz gibi soğukta öylece... Sanırım ağlayacağım.

Evet değerli okurlarım arabalarda insan, onların duygularıyla oynamayın. Trafik işaretlerine ve işaretçilerine mutlaka uyun kurallara uymanız can ve güveniliğiniz için önemlidir.... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.