22 Ağustos 2014 Cuma

Behlül Kaçar!

Çok değerli okurlarım;
Bir Üniversiteye hazırlık öğrencisi olduğumu sizlere Önceki Yazım'da belirtmiştim hatta epey bir içimi döküp kafa şişirmiştim affınıza sığınarak.
Önümüzdeki pazartesi son sınıf öğrencisi olduğum dershanenin başlamasıyla tescillenecek.
Yani hafta başında benim için zorlu bir dönemin kapıları açılıyor. Her ne kadar o kapıyı aralamak dahi istemesem de ellerim titreyerek uzatacağım kolumu kapı koluna.
Hafta başında diyete başlar gibi, sanal alem diyetine başlayacağım.
Gideceğim buralardan, sevdiğim yazıları okuyamayacağım ve bazı bloggerları özleyeceğim :(:((


Zaten seyrek nüfuslu siz sevgili okurlarım arasında 'Yazılarını sevmiştim,daha karpuz kesecektik' diyeniniz varsa sevgilerimi gönderiyorum bolca.
'Sizler için dönüşüm muhteşem olacak' gibi fiyakalı cümleler sarf etmek isterdim fakat maalesef öz güveni eksik bir kardeşinizim.

Bu konuda bu küçük yavrucaktan dualarınızı eksik etmeyin


4 yorum:

  1. "Behlül kaçar" nedir yaa? :D Sen bloggera ara veren bir öğrencisin ve bana vicdan azabı yaşatıyorsun. Dertdaşlar birbirine bunu yapmaz. Ya beraber ya da hiç !

    Neyse abartmaya gerek yok. Senin için hayırlısı olsun. Arada bi uğra, hwaiting !

    YanıtlaSil
  2. Behlül kaçar çok mu ağır oldu :D
    Dertdaş mıyız? ne güzel :)
    Abartmak değilde kendi çapımda karar verdim yazarken, tutar mı tutmaz mı meçhul olur ya ikisini bir arada götürür uğrarım ama yazmam Allah kerim.
    Sanada fighting! dertdaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dershane var yarın. Ve ben burdayım. Hemen şimdi çıkıyorum, hayırlı geceler ^^

      Sil
  3. Benim pazartesi başlıyor benden bir adım önde başladın :D Hayırlı geceleeeer :)

    YanıtlaSil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.