16 Ağustos 2014 Cumartesi

Fangirl mü? Ne Alaka?

Ben bir fangörlüm. Bu kalıba alışmak beni bayağı zorlanmıştı ama öyleyim işte.
Fangörlüm, Fangörlüm, Fangörlüm!

Peki ne yapar ne eder bu fangörller?

Beğendiği grubun veya idolun yaşlarını, yaşam koşularını, hobilerini, fobilerini bilir bir fangörl, hatta bir fangörl onları çevresindeki insanlardan daha çok tanır. Ya da tanıdığını düşünür.
Konserlerini, röportajlarını, katıldıkları programları, çektikleri fotoğrafları, twitter gücellemelerini, İnstagram güncellemerini hepsini takibe alır, birde alt yazı derdi varsa işi daha da zordur...

Bunlara bakınca ne kadar zor bir zanaat olduğu da anlamışsınızdır.
Fuzuli şeylerle dolu bir beyin düşünün. Allah ben ve yoldaşlarımın gani gani yardımcısı olsun diyorum efenim.

Repply 1997'deki kız kadar olmasam da yolunda ilerleyecek derecedeyim sanırım.


Gelelim fangörl olduğumu nasıl anladığım meselesine:
Zaten müzik dinlemeye bayılan bir insanım, zamane gençlerinde sıkça karşılaştığımız müzik dinleyince rahatlıyorum modundayım. Bir de kdrama takıntılığı var o ost senin bu ost benim buldum K-pop yolunu.
Bir gün kuzenim bilgisayarıma göz attı. Söylemesi ayıp bilgisayarım namca dolu.
'Ne yapıyorsun lan Justin Bieber, One Direction fanları gibi misin sende?' dedi bir de kuzen oğlan kız olsa bir nebze olsun anlardı belki. 
Hemen kendimi temize çekme derdine düştüm fangirl falan değildim o da nereden çıkmıştı. Yok ben drama izliyorum replik bakıyorum gibisinden kekeledim ama o an 'Evet' dedim kendi kedime 'Evet sanırım ben bir fanım'

One Direction ve Justin Bieber fanlarıyla oldum olası dalga geçtiğimi belirmek isterim. Allah'ın işine bakın ki aynı duruma bende düştüm.

                                    

Ama bu fanlar sevilir mi söyleyin şimdi bana tamam duygusal falan olabilirler anlıyorum fakat yinede antileri olduğum gerçeğini değiştirmez.


              

Bir de fanların hepsinde var mıdır bilmiyorum ama bende aşırı tepen bir duygu var oda kıskançlık.
İdollerimin yanında kim varsa, kimle selfie yapmışsa, kimle şarkı söyleyip dans etmişse hepsini kıskanıyorum. Aslında hırçın bir kıskançlık değil sadece hafif bir kırgınlık da denebilir.


Evdekilerin dinlediğim müziklere katlanamıyor olmaları da cabası.
Abim GD'nin sesini duyduğu zaman küplere biniyor.
Nasıl olur da o caanım müzikler onları rahatsız edebiliyor anlamıyorum.
Demek ki neymiş zevkler ve renkler kesinlikle tartışılmazmış.

BU ARADA BEN VIP'İM

Değerli zamanından çalmamışımdır umarım sevgili okur.
Kendine iyi bak,Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle
Annyeong!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.