7 Ağustos 2014 Perşembe

Devam Etmeliydi

Fazla gevezelik etmeden kardeşim ŞEMSPARE'nin pasladığı mimi yanıtlamaya başlayayım, Haydi Bismillah!

1.Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?

BİG
Bu diziyi başından sonuna kadar ağzım açık izledim sonunda ağzımı bir kapattım sonra tekrar açtım senaristi sövdüm, spo yedirmek gibi olmasın aman, dizi harbiden müthiş ama işte kdramanın bir final problemidir almış başını gidiyor. Big final vereceğine öylece ekşınlarıyla devam edeymiş iyiymiş bence .Vallahada bölüm kaçırmadan izlerdim.

COFFEE PRINCE
 Ahhh canım dizim benim aklıma geldikçe açar sevdiğim bölümleri tekrar tekrar izlerim. Bu mükemmel dizinin finali çok sade ve klişeydi yıkılmıştım. Devam etse asla sıkılmam, Yoon Eun Hye ve Gong Yoo'nun olduğu diziden sıkılınırmıymış hiç peh.

GU FAMİLY BOOK
Bu dizinin son 3 bölümünü izlemedim :DD Çok bağlandım ayrılamadım öylece bıraktım halen meraklardayım umarım kendi gibi müthiş bir finali vardır. Bu diziden sonra avatarlarım hep Choi Kang Chi oldu hayali sevgilim o benim her bölüm sonu heyecanla bitti.Devam edebilecek bir diziydi.

2.Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?

Hmmmm filmler devam etmesin :DD: ama dizi modunda filmler yok değil;

HEAVEN'S POSTMAN
Konusu devam ettirilebilirdi bence her bölüm başka başka hayatları falan gösterirdi olurdu yani :D

3.Devam etmesini istediğiniz anime var mı?

Tonari No Kaibutsu Kun
Çok şeker bir animeydi devam etse merakla izlerdim.

Bir Mim'in daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Ben de 
Nabrut ve Yaşam,Bir Fanboyun GünlüğüSHE WOLF'a paslayayım bakalım, haydi klavye başına kardeşlerim.
Bu yazıdaki gifler bana aittir

6 yorum:

  1. Hamarat kıs çok hızlı gördüm seni :)) Şuan You Are All Surround izlerken yazıyorum sana bu yorumu değerini bil kocamı değil seni tercih ediyorum ahaha selamı var yanımda şimdi :D İlk iki yazdığın diziyi izlemedim o yüzden yorum yapamıyciiim :) Gelelim Gu Family Book'a. Naptin sen? Neden izlemedin sen? Nasıl izlemezsin sen? Ne yaptın sen? Nördün sen? Yakındıgıma göre yorumuma devam edeyim :) Nasıl izlemezsin yiaa oysa ki o ırz düşmanına ne olacağını görecektin. Neyseee :P Filmi de izlemedim çok kara cahılım. Ve gelelim anime kısmina tamamen benden kaynaklı bir hata var. O 'izlemek istediğiniz anime var mı?' değil de 'devam etmesini istediğiniz anime var mı?' olacaktı.•utandı• Düzeltiver de sonrki nesiller yanlış yapmasın :)

    Uzuun yorumumun sonuna gelmiş bulunmaktayız!! :] Ellerine sağlık der nanaklardan hafifce öperim :] Sağlıcakla =)

    YanıtlaSil
  2. Coffee Prince konusunda kesinlikle hemfikiriz. Hatta bu devam etmesin başka bir dizi çeksinler hemen :D ama bu mimi ben cevaplamıştım bir ara. Başka mimlerde görüşmek üzere :) http://nabrutvebiz.blogspot.com/2014/07/devem-etseydi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladın mı? okumadığım yazıların varmış demek ki didik didik etmeliyim bloğunu :D:D
      Evet çeksinler filme de razıyım yeter ki bir arada görelim sevimli ikiliyi :D

      Sil
  3. Ihım Ihım öyleyimdiir :D:D Demek YAAS'dan geldin ahhhay kendimi değerli hissettim şimcik :) ben o dizininde finalini izlemedim ben niye böyleyim vallahada bağlandığım dizileri bitiremiyorum psikolojim harbiden bozuk psikoloğa gitmeliyim :DD Gu Family Book bitirmedim işte o lanet olası kahpe adama ne oldu merak ettim :D:D niye öyle dedin ama hıh :( izlemedim diyom maketi başına geçirecem ha şimdi :D:D
    Big ve Coffe Prince izlemedin mi Naptin sen? Neden izlemedin sen? Nasıl izlemezsin sen? Ne yaptın sen? Nördün sen? Annen kızmayacaksa hemen başla :D::D
    Tamam onu hemen hiper hızımla düzelteyim öpücüğü aldım bende öptüm seni :D Kocayanağına selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir mim ama keşke bu mimde devam etseydi 3 sorucuk çok kısa yav :D En kısa zamanda cevaplıyacam bu mimi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın biraz kısa ama el çabukluğuyla halledelim diye herhalde :D
      Peki yanıtlarını bekliyorum^^

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.