28 Ağustos 2014 Perşembe

Kitaplığımdaki En İyi 10 Kitap Kapağı*

Bugünkü ikinci yazım şeker mi şeker bir mim.
Öncelikle sıkıldığımı anlayıp sesime kulak verip bu mimi bana paslayan çok değerli Şems'ime kocaman gülümsüyorum.Yine çok hızlıyım dimi Şems :D:D 

Mimin amacını başlıktan rahatlıkla anlayabilirsiniz ama ufaktan açayım.
Sizin dünyanız olan kitaplığınızdan, kapağını en çok beğendiğiniz 10 kitabı bizlerle paylaşıyorsunuz.
Kitaplarımızı podyuma çıkarıyoruz yani.

İşte şimdi podyumda benim kitaplığımın en şık üyeleri;


Soldaki kitap, olduğu yerden bana o sevimli pembiş yazılarıyla bağırıp durdu.'Beni al beni al' diye bende bir baktım ve dedim ki 'Seni hiç tanımıyorum kim yazmış hiç duymadım seni neden alayım?' 
Oda bana göz kırptı ve dedi ki:
'Güzelliğim yeter'
Böylelikle kitabı almış oldum fakat sadece aldım başlarını okudum pek açmadı merak ettiğim başka bir kitaba başladım.O sadece kütüphanemin Adriana Lima'sı olarak kaldı.


Turgay Gülerin 'Sıra dışı Üçleme' serisinin kitapların kapakları hepsi harbiden sıra dışı ve ben sıra dışı şeylere bayılırım G Dragon gibi mesela :D:D. 10 tane istedikleri için onları bunların arasına alamadım,Sıra Dışı üçlemeden podyuma çıkaramadığım MehdiX ve Sır Küpüne buradan selam  gönderiyorum.


Bu yazının birincisi Kaldırım Mühendisi ceket resmi var ve ceket o kadar gerçekçi duruyor ki alın bir bakın derim.Yazarı tanımadık bir yazar fakat akıcı bir roman sanırım tez gibi bir şey tam anlamadım fakat bilmediğim birçok şey öğrendim bu kitaptan.Zararsız kendi halinde bir kitapçık.
Yıllar sonra kitap kapağındaki kız taş.Gamzeleri ve dişleri çok tatlı. Mola verdikçe kıza baktım acaba senin gözlerinde güzel mi? diye sorup durdum fakat yanıt alamadım.
MalcolmX yakışıklı zencim benim.Kitabı okurken aşık olmuştum ona.Önüme gelen karaktere vurulan bir tipim ama MalcolmX başkadır.Adamdaki coolluğa bakınız efenim gözlük, yüzük falan on numara her 20 sayfada bir kapağa bakmışımdır :D:D

Mimin sonuna geldik. Bende bloggerın bana verdiği yetkiye dayanarak bu mimi; Bloğuma yeni katılan Pofuduk kardeşime,Uzun zamandır görüşemediğim Renki Tırtıl ablama, Cızırtılı Radyo Saydam Mürekkep'e paslıyorum.
Son olarak Şemse katılarak, kitaplar konusunda bayılarak okuduğum Nabrut ve Yaşam'ı mimlemek istiyorum

8 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş ^_^ Bu arada mimlendiniz ^^ http://birfanboyungunlugu.blogspot.com.tr/2014/08/mim-yaz-dostum.html

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç kitapların var. kaldırım mühendisinin kapağına bayıldım. aşk mutfağındanın kapağı beni al diye bağırıyor :)
    elerine sağlık.
    ayrıca çok incesiniz efendim teşekkür ederim. bende gideyim mimimi yapayım :)

    YanıtlaSil
  3. Öyleler miymiş :D:D Aslında Aşk Mutfağında değil, ufak puntolarla yazıldığı için pek belli olmuyor 'Aşk Mutfağında Bir tutam Dostluk Bir Ölçek Mutluluk' böylede uzun bir adı var, sen onun bağırışına kulak asma, dediğim gibi içi kapağı kadar güzel değil :D
    Ben teşekkür ederim yazını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kumkumul'um harikasın!! Geç gördüğüm için süpürgeyle kovalanası bir insanım kabul. Ama okurken çok eğlendim cidden çok cici olmuş buu!! :)) Özellikle şu kitaplığının Adriana Lima'sına :'') Kaldırım Mühendisinin kapağını görmüştüm yazarken de aklıma geldi yeminle ama bende değildi işte o yüzden yazamadım.
    Ve o taş olan hatunu ben Venessa Hudgens'e benzettim bir gugıl amaca sor istersen. Ve bu arada evet çok hızlısın valla alkış sana çalışkan şey :))
    Ellerine Sağlık tekrardan Kumkumul'um yeni mimlerde görüşmek dileğiyle çok çok çok sevimli olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim ne sevimli bir yorum oldu bu, harikasınlar çalışkansınlar falan egom tavan yaptı :DD
    Kaldırım Mühendisi sende değilde senden ödünç alan çok sevimli iki güne okurum veririmci arkadaşındaysa hiç bekleme geri iade etmez :PP Ama ben sana hediye ederim gel al ;)
    Harbiden benziyor, aynı ağız aynı gamze :D ne göz varmış sende kız, o mu acaba cidden? ha hay çok sevindim o bacıyı bulduğuma Seni bulacam demiştim Venessa gizemli Venessa seni gidi :P
    Peki, Kırıntı her türlü mime açıktır Allah'a Emanet ol Şems'im

    YanıtlaSil
  6. Geçen yorum yazmıştım aslında buraya ama yazamamışım galiba :)
    Teşekkür ederim mim için ve de beni de unutmadığın için. en kısa zamanda görebilirsin :)
    Bu arada yeni keşfettim seni ama gerçekten çok sevimli bir blogun var sık sık buraya da uğrayacağım artık :)

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için, yanıtlarını merakla bekliyor olacağım daha nice mim veya yazılarda görüşmek üzere :D

    YanıtlaSil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.