10 Eylül 2014 Çarşamba

O Mu Bu Mu?


Birkaç mim var yanıtlamam gereken fakat maalesef artık canım isteği zaman bilgisayar başına geçip saatlerce vakit öldürdürdüğüm günler mazide kaldı.Daha kolay halledebileceğimi düşündüğüm için   Renkli Tırtıl'ın paslamış olduğu bu sevimli mimi yanıtlamaya koyuluyorum haydi Bismillah!
Teşekkürler Tırtıl'ım Ödevimi şu an itibariyle teslim ediyorum, geç verdiğim için puan kırmazsın umarım :D

1) Aşk mı bağlılık mı?
Aşk, benim bihaber olduğum fakat bilenleri memnun kalıp tavsiye ettiği kaliteli bir duygu cevabım gayet net Aşk diyorum.
2) Gurur mu teslim olmak mı?
Fazla gurur vurur diye argo bir söz vardır her ne kadar argo tabirlerden haz etmesem de bu tam yerinde kullanılmış yani cevabım teslim olmak
3) Sarışın mı esmer mi?
Esmer insanlar birçok konuda çok şanslılar.Birincisi güneşte yandıkları zaman beyaz tenliler gibi kızarmazlar daha beter kararırlar.İkincisi beyaz tenliler gibi renklerini pek belli etmezler daha açık olmak gerekirse gergin ve heyecanlı anlarda insanların vücutları bir anda soğur ve tek ısınan yer yüzündeki damarlardır.Bu yüzden insanlar kızarırlar.Ama bu kızarıklık esmerler de pek belli olmaz  daha çok beyaz tenlilerin problemidir.(ne bilimsel konuştum ama:)))Ve bende beyaz tenli mağdurlardan olarak Esmer diyorum
4) Yeşil göz mü mavi göz mü?
Ben mavi gözlüyüm, geniş ailemde her üç kişiden biri ya yeşil gözlü ya mavi gözlü, diyeceğim o ki iki rengi de pek sevmiyorum. Eğer şıklarda olsaydı siyaha yakın kahverengi yada bala yakın kahverengi derdim bayılırım bu iki renge.Ama şıklarda yok o yüzden Yeşil diyorum mecbur
5) Et mi tavuk mu?
Tabi ki Et, etin dişlere yaptığı masaja bayılırım. Bir hayalim var kocaman danayı çizgi filmlerde ki gibi açık ateşte kızartmak fakat burada kimse cesaret edemiyor çok zormuş yanarmış tam pişmezmiş falan.Biz suda haşlarız eti.Doğuda açık ateşte yapıyorlar belgesellerde izlerken et görmüş Gumiho'ya dönüyorum 
6) Karpuz mu kavun mu?
İkisine de bayılırım ama Karpuza daha bir bayılırım.Karpuz yemek stres atmaya bire bir, kabuğuyla yiyeceksin tabii.Hart hurt ağını burnunu karpuz suyu yapacaksın işte o zaman fani dünyayla alakalı hiç bir şey umurunda olmuyor.
7) Altın mı gümüş mü?
Altın'ın ağırlığı gümüşte yok, gümüşü çakma zincirlerle ayırt etmek zordur ama altın hemen kendini belli eder.Hava atmaya bayıldığımı sanacaksınız şimdi, hemen kendimi temize çekeyim, kolyelerimi içime alıyorum çünkü tesettürlüyüm
8) Kedi mi köpek mi?
Köpek köpek köpeeek. Benim köpeklere karşı çok çok başka bir sevgim var sokakta gördüğüm her köpeği sevesim, okşayasım gelir onlar çok başka hayvanlar benim için. Çocukluğumdan beri kurduğum hayallerden biride köpek sahibi olmaktır.Maalesef şimdiye kadar olmadı babam sevmiyor,  ağbim korkuyor bizde zaten apartman dairesinde oturuyoruz.Ne güzel olurdu bahçeli bir evimiz olsa kapısında Dikkat!Köpek Var tabelası olsa.
9) Beyaz mı siyah mı?
Siyah iç karartıcı bir renk, siyah kapaklı soru bankalarını hiç sevmem (Çözüm Yayınları ve Esen Yayınları :P) geceyi de sevmem.Beyaz huzurun rengi...
10) Yağmur mu güneş mi?
Yağmur, Karadenizliyim ve şu birkaç gün yağmur yağıyor olsa bile son zamanlarda buralarda yağmura hasret kaldık. Hep küresel ısınmadan oluyor. Lütfen! özel araba kullanacağımıza toplu taşımayı kullanalım hava kirliliğini azaltalım :):)
11) Mesajlaşmak mı aramak mı?
Mesajlaşmak, mesajlaşırken yazacağım şeyi derinlemesine düşünebiliyorum hata payı azalıyor.
12) Bodrum mu Çeşme mi?
Hiç o taraflara yolum düşmedi
13) Deniz mi havuz mu?
Havuzlar her ne kadar temizlense de bana mikrop yuvası gibi geliyor.Deniz bir başka


Bende bu mimi, Tırtıl mimlemiş olsa dahi hatırlatmak maksatlı Şemspare'me,
kaynaşmak maksatlı 4. Tekil Şahıs'a ve
Ne olsun?'a paslıyorum.
Cevaplarınızı bekliyorum kolay gelsin :)

6 yorum:

  1. Mim gerçekten sevimli bitmesin istiyorsun :)
    Haha sarışın ve mavi gözlüsün ama pek de memnun değilsin gibi :D Çarpılabilirsin be söyliyim :D
    Özel arabam olsa bu söylediğini dikkate almazdım sanırım ama şu an ben de aynı mesajı veriyorum ^^
    Çok teşekkür ederim ama ben yaptım bu mim yine de kaynaşmış olduk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bayıldım bu mime :)
      Memnunum Allah'a şükrediyorum tabiki :D:D
      Ahha bende bende küresel ısınmayımı düşüneceğiz canım
      Demek yanıtladın, hemen bakayım o zaman başka mimlerde görüşmek üzere :))

      Sil
  2. Merhaba :) Beni mimlediğin için çok teşekkür ederim.Ama ben bu mimi cevapladım :)
    Mim cevaplamayı çok seviyorum başka bir mimde beni de eklersen seve seve cevaplarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geri kaldım şu sıra yazıları takip edemiyorum çok mağdurum :):)
      Hemen bakayım cevaplarına:):)
      Hay hay bir başka mimde görüşürüz :)

      Sil
  3. Ben bu yazıyı yeni gördüm, tüm yazılarını geç görüyorum buyur yanağım :( Mimlendiğim mimi yeni gördüğüm için buyur bu da öbür yanağım :(
    İlk cevaplarımızdaki zıtlık gözüme çarpmadı değil, zıtlıkların uyumuyuz Kumkumul'umm :') Ellerine sağlık mimi okurken senin hakkında bişeyler öğrenmek hoşuma gitti. AŞIRI AŞIRISI GÜLÜMSÜYORUM sana klavyene sağlık senin de^^

    Not: Blog başlığınla aşk yaşadım şuan yaa Kumkumul olmuuuuuuuuşşş!!! Çok yakışmış bloguna bu isim (öhöm öhöm kendisi benim Kumkumul'um olur da ). Çok beğendim çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok ..........çok! :''')))

    YanıtlaSil
  4. Öyle deme kız ben sana kıyabilemem katiyen :) zaten ben seni mimlemeden önce yanıtlamışsın bu mimi, yani bende yazını geç görmüşüm ödeşmiş olduk :))
    Evet biraz öyle olmuş ama birçok ortak noktamızda varmış köpek gibi mesela :) köpek sevmen çok çok hoşuma gitti hav hauuuvv

    Evet :D:D senin sayende Şems'im.Bu tabiri Dae Gu'dan çarptım Kumkumul değilde Türkçesini kullanayım dediydim bilinmez diye, sonra sen Kumkumul deyince ne kadar hoşuma gitmişti bir bilsen yerim seni :)
    Güzel yorumun için çok çok çok çok çok çok çok çok çok........çok! teşekkür ediyorum senden daha daha daha daha fazla gülümsüyorum :)))

    YanıtlaSil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.