17 Eylül 2014 Çarşamba

Yaz Dostum!

Merhaba arkadaşlar, yine bir mimle karşınızdayım. Çok sevimli, bir o kadar da zor bir mim. Zordan kastım kalem yeteneği ve ilham istiyor...
Umarım yazarken ilham perilerim ziyaretime gelir. (Perilerle aramın pek iyi olmadığını belirtmek isterim)
Bu sıra dışı mimi hazırlayan ve beni mimleyen Bir Fanboyun Günlüğü'ne teşekkürlerimi sunuyorum. 
Biraz geç oldu ama cesaretimi yeni topladım kelimeler beni gerçekten korkutuyordu :)

Mimden bahsedeyim;
Aşağıda gördüğümüz 8 kelimenin içinde bulunduğu bir hikaye veya içinizden ne geçiyorsa yazmamız gerekiyor
1-Pipo 2-Cahil 3-Taş Plak 4-PSY 5-Yelpaze 6-Sakızlı muhallebi 7-Yastık kılıfı 8-Ehliyet
Zor görünüyor değil mi? Şimdi başlıyorum 

Uzun zaman önceydi...
Daha saçlarım beyazlamamış, göz altı kırışıklıklarım belirginleşmemişti. Romatizmasız güzel bir genç kızdım.
Cahildim, bir o kadar da mutluydum. Hayata umutla bakıyordum, heyecanla ve merakla...
Sevmiştim, hem de çok sevmiştim...
Aşk sayesinde, hayatın aslında toz pembe olmadığını anladım.
O umut dolu ve meraklı bakışlarım aşktan sonra yeni şeklini aldı.
Çok ağladım gençliğimde, en çok da gece yarıları...
O kadar derin ağlardım ki, göz yaşlarımın ıslattığı yastık kılıfıma başımı koyamaz yastıksız uyurdum.
Ağlama sebebim şimdi kim bilir nerede? Kimin gözlerine yeşil yeşil bakıp sakızlı muhallebim diyor.
Sakızlı muhallebi;
Bana verdiği o benzersiz lakap.
Çok severdi muhallebiyi tıpkı beni sevdiği gibi.
Bir gün ehliyet almıştı. Her erkek gibi en büyük hayaliydi ehliyet alıp arabayla alemlere akmak. Nasıl da mutluydu. Umarım o mutluluğu hala bir yerlerde yanındadır.
Ehliyetini alır almaz beni aradı, ehliyetiyle ilk turunu benimle atmak istediğini söyledi.
Bindik arabaya ve müziği son ses açtık. Hatırlıyorum da PSY diye bir adam vardı o zamanlar, geçenlerde öldü. O adamın bizim zamanımızda çok meşhur bir şarkısı vardı o çalıyordu radyoda. Bir an müziği kapattı arabayı kenara çekti ve bana döndü. Nasıl da utanmıştım.
'Torpidoyu aç' dedi biraz kalın ama bir o kadarda karşısındakini büyüleyen sesiyle
Hemen elimi torpidoya götürdüm.
Torpidoda mavi bir yelpaze vardı. Şaşırmıştım. Hani çiçek olurdu, kolye olurdu ama yelpaze düşüncesi nereden gelmişti şebeğimin aklına.
Elime aldım yüzüme üflettim.
Ben yelpazeyi sallarken kulağıma;
'Çok ferah hissediyorsun değil mi? İşte bende sen yanımdayken öyle hissediyorum. Sen benim yelpazemsin ' diye fısıldadı.
Donmuştum, ne diyeceğimi bilemedim. Zaten ağzımı açamadan telefonum çaldı telefon çalarken kahkaha atmıştık. O gülüş, birlikte son gülüşümüzdü...
Arayan annemdi eve çağırıyordu. Gittim.
Ertesi gün yeşil gözlümle yine buluştuk, bu defa arabası yoktu zaten araba onun değil babasınındı.
Bana bakıyordu ama o bakış bildiğim bakışlara hiç benzemiyordu. Sinirliydi, bir taş plak gibi gözleri dönüyordu ona neyi olduğunu sordum.
Bana korkunç gözlerle baktı ve olduğundan daha kalın bir sesle 'Ayrılalım' dedi
Ayrıldık...
Neden ayrıldığımızı inanın ben de bilmiyorum.
Ayrıldıktan bir ay sonra babamın tayini çıktı, ailemle başka bir şehre taşındık.

Şimdiyse karşımda ağzında piposuyla sevimli kocam akıllı telefonundan gazete okuyor.
Ben onun yelpazesiyim;
Fakat o benim yeşil gözlüm değil...
-Son-

Bu mimi,Şemspare'ye,
Ne olsun?'a ve
Renkli Tırtıl'a pasladım gitti.
Haydi kolay gelsin :)

10 yorum:

  1. Amanın bu ne kadan ilginç bir mim böyle yahu! Sanırım yaparken bayağı kafa patlatacağım, beni hatırlayan gönlüne sağlık Kumkumul'umm :')
    Ve hikayen.. Ay çok hüzünlü ay resmen üzüldüm şuan. 'Fakat o benim yeşil gözlüm değil..' Bir Wattpad hesabı edinip hikaye yazmaya ne dersiniz matmazel? Ben sizde ışık gördüm de :)) PSY'i de öldürmüşsün ahahaha gülümsedim okurken. Ellerine sağlık yaa çok şirin olmuş ve yapmakatan kesinlikle zevk alacağım bir mim kendileri. Çok çok teşekkür eder, Kumkumul başlıklı bloguna gözlerimden kalp fışkırarak bakar ve AŞIRI AŞIRISI GÜLÜMSERİM efenim. Sağlıcakla, selametle, muhabbetle kalınız. Allah'a emanet^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim efenim teşekkür ederim :)
    Hikayeni çok çok merak ediyorum umarım geç görmem, malum okul durumları :(
    Wattpad hesabı açmayı düşünmedim değil ama sonra güzel hikayeler yazarım senaristler çalar çırpar diye korktum girişmedim o işe ;') tabii geri kalmamak lazım :) yine Danke şoooon Şems'im
    Yorumunu okurken içim açıldı iyi geliyorsun bana Şems'im ŞUKRAN CEZİLEN :)))))))

    YanıtlaSil
  3. PSY'nin ölmesi gerçekten çom güldürdü beni :D Yeteneğin varmış bayağı iyi ki seni mimlemişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebessüm ettirdiysem ne mutlu bana :)
      Teşekkür ederim :))

      Sil
  4. Çok teşekkür ederm yinee :) Bunun gibi bir mim daha vardı zamanında hikaye yazıyorduk onda beceremedim yazmayı bu sefer beceririm umarım :) Şimdi Mersin'deyim ama bugün K.Maraş'a dönüyorum ve yazmaya çalışacağım bakalım berbat bir şey çıkmazsa yayınlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yine :) Demek yolculuk yapıyordun umarım sağ salim Maraş'a varmışsındır :)
      Elle tutulur bir şeyler çıkaracağına eminim, kolay gelsin merakla hikayeni bekleyeceğim :D

      Sil
  5. Çok sevimli bir yazı olmuş, ip uçlarını geriye doğru takip ederken sizinkini de okudum. Yazı zaten esprili de ama ben en çok "babamın tahini çıktı" cümlesine güldüm. Önce anlamadım sonra tekrar okuyunca klavyedeki tuşların azizliğini anladım. Çoğunluk başımıza gelen şey ama beni güldürdü. Çünkü yazını okurken bir yandan da yazdıklarını gözümde canlandırmaya çalışıyordum. Babanın tahinini canlandıramadım. Ay bak hala gülüyorum. zembereğim mi boşaldı ne? (siz de beni saat formunda hayal edeceksiniz korkarım) Neyse çok eğlendim okurken. Elinize sağlık. Babanızın tahinleri hep çıksın pardon tayinleri. Sizi tanıdığıma çok memnun oldum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Ahahah demek babamın tahinini çıkarmışım, ayıp bana babaya yapılır mı? hunharca gülüyorum şuan, hemen bir düzenleme yapayım da adım babasının tahinini pekmezini çıkaran kıza çıkmasın :)

      Sil
  6. Canımmm bu ne güzel bir yazı olmuş böyle . Eline yüreğine sağlık. Benim senden öğreneceğim çok mu çok şey var herhalde :) .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirler cınısı :)
      Yeri gelmişken seni mimeleyeyim de mim siftahını açmış ol :)
      Bu mim senindir kardaaş hayde kolay gele :))

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.