11 Ekim 2014 Cumartesi

Beklentiler ve Hedefler


Tam bana göre bir mim geçmiş Dördüncü Tekil Şahıs'ın eline ve herkesi mimlemiş, ben de o herkesin bir ferdi olarak hemen kapıverdim.

Mimin konusu 2015 yılından beklentilerimizi ve gerçekleştirmek istediğimiz en az beş hedefimizi içeren bir liste hazırlamak.


Hayal, beklenti, düş gibi kelimeler neredeyse bende oralardayım şu sıra.
Kafamda gelecek kaygısı ve gelecekten beklentiler delice koşuşturuyor. Malum, sınava 150 gün kala arefesindeyiz. Stres, korku, mutluluk, kırgınlık, yorgunluk, uykusuzluk dolu geçen zamanlar... 

Böylesine ezogelin çorbasına bağlamış vakitlerde, yapılabilecek en basit şey hayal kurmak.
Düşlediklerimi belki asla yaşayamayacağım belki aklımın ucundan dahi geçmemiş bir yaşantıdır alnıma yazılan.
Fakat şu bir gerçek ki ben, hayallerimi illede gerçek olsun diye değil, o an yüzümde belirecek tebessüm için kuruyorum.
Yaşayamadıklarım, yaşayamayacak olduğum anlamına gelmiyor. O gerçekleşmesi mümkün olmayan şey, yalnızca göz kapaklarımın ardındaki karanlıkta.

Şimdi sizlere düşler ülkemin 2015 yılının kapılarını açıyorum. Ülke deyince öyle fantastik şeyler beklemeyin. Liseli bir kızcağızım işte.

2015 Ocak,Şubat Aylarına Dair:
Fatma seslenir:
-Dilara deneme sonuçları açıklandı kalk panoya gidelim
-Geliyorum şu soruyu da çözeyim
*Pana önü*
-Neeee? sonunda Reşat ve Semanur'u geçtim mi yani. Allah'ım sana şükürler olsun!

2015 YGS Sınavına Dair
*Şırık Şırık Şırık şeker paketi açılır*
-Iyy ne iğrenç şeker, peçete olması çok iyi sınav çıkışı kesin ağlarım
*Süre başlar*
*160 dk sonra*
*Elimde pet şişe ve ÖSYM saydam plastik kutusuyla okul kapısının önünde dim dik hayata gülümsüyorum*

2015 Yaz Tatiline Dair;
-*Telefon çalar*
-Selamün Aleyküm Kızım
-Ve Aleyküm Selam baba nasılsın?
-İyilik sağlık senden ne haber? neler yapıyorsun?
-Hiç film izliyordum
-Yaylada bari yapma şunu gez yaylanın havasını teneffüs et.
-Annemler ne yapıyor?
-Selamları var
-Aleyküm selam
-Sana çok mühim haberim var
-Sonuçlar mı açıklandı yoksa? aman! dur söyleme, dur dur! nefes alamıyorum şimdi ağlarım. Her şey bitti tutmadı dimi? kıl payı kaçırdım dimi? aman söyleme baba ne yapacağım bir sene daha nasıl çalışayım, kötü yerleri de yazmak istemiyorum *ağlayarak*
-Oldu oldu
-Oldu mu? oldu dedin işte ben ne yapacağım kötü yerleri yaz mı diyorsun? daha fazla konuşamayacağım sonra görüşürüz.*hıçkırarak*
-Haydaaa iki kelam ettirmedin be kızım.KAZANDIN DİYORUM HAYDİ HAYIRLI OLSUN

Bunların Haricinde;
1-Sevdiğim bütün ama bütün, izledik veya izlemedik film ve dizilerle dolu hard disk
2-Hard Disk olacak gibi değil, eski izlediklerimi indiremem ama yeni dizilerin hepsiyle dolduracağım.
3-Deniz kenarında yalnız başıma öylece denizi seyretmek ama bizim memleketin sahilinden değil hiç bilmediğim bir şehir. Kazandığım şehirde yani :):)
4-Kendimi bulmak
5-İyi bir blogger olmak
6-Buraya yazmadığım şey olsun
7-Dostlarımın hepsi istediği yeri kazansın ve birbirimizden hiç kopmayalım.
8-Yaz tatilimi kuzenimle İstanbul'da geçirmek
9-Dostlarımla üniversite derdi olmadan bir kahvaltı.
10-Big Bang Comeback yapsın
11-Şemspare ile karşılıklı çikolatalı süt içelim

Kısaca istediğim yeri kazansam hepsi bir bir gerçekleşir, comeback hariç :)
Hayırlısı bakalım ;)

Benimle aynı dertten muzdarip kardeşler Büş'ün Düşü ve Saydan Mürekkep bu mim size iyi gelecek.
ŞEMSPARE sende çocuk, kariyer hayalleri kurarsın :)

14 yorum:

  1. Vov tam YGS - LYS öğrencisine göre bir mim!
    Senden esinlendiğim ve içimden kurcalayıp çıkaracağım hayallerimle güzel bir mim paylaşırım umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim kurcaladıkça şeker mi şeker bir çok hayal geçecek eline :)
      Kolay gelsin bakalım :)

      Sil
  2. İsteklerimiz,düşlerimiz,beklentilerimiz o kadar fazla ki.Aslında bunlar sadece anlık aklımıza gelenler. Ama hiçbiri imkansız değil istedikten sonra.
    Umarım hayallerini ve hedeflerini gerçekleştirdiğin bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğlu işte ne istekleri biter ne düşleri. Bir şeyin hayalini kurarız, gerçekleşince dahada imkansızını isteriz. Hangi konumda olursak olalım, her an yapmak istediğimiz, gerçekleşmesi imkanlı veya imkansız bir çok şey düşlüyoruz :) çok çok haklısın 4.Tekil Şahıs :)
      Amin çoook Amin Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Selamlar şirinlik abidesi Bayan Kumkumul^^
    Tam da seni motive edecek bir mim bulmuşsun maşallah sana :)
    Yazdığın gerçekleşesi senaryolar neden bu kadar şirin acaba? Kocaman, içten inşallahlarla okudum. 2015 Rabbin de izniyle istediklerini verir inşallah sana inşallah çok inşallah :))
    Ve 12. madde..... Kocaman gülümseyerek okudum. Hayali bile bu kadar güzelken kim bilir çikolatalı sütümüzün tadı muhabbetimizle ne kadar da şekerlenir :'''))
    2015'i bol mükemmelliklerle geçirmen dileğiyle Kumkumul'ummm :)) Sağlıcakla, azimli, mutlulukla, başarıyla kal şeker kız :))
    Yüzümün, gönlümün alabildiğince gülümsüyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve Aleyküm Selam
      Yine Şemspare'liğini gösterdin, ısıttın şu garip kırıntının yüreğini :) bu defada İnşAllah'larını benimle paylaştığın için Allah senden razı olsun :)
      Sütler benden olacak sana çilekli alacağım :)
      Çok çok çok Teşekkür ederim Şems'im Kocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaman ama kocaaaaaaaaaaaaman gülümsüyorum :)

      Sil
  4. Kırıntı çok teşekkür ederim! Yazarken bir gelecek planlaması yapıyor insan. Eh... Bu da oldukça güzel bir şey! Umarım hepimiz için hayırlısı olur ve sende mutluluktan çığlık atarsın! Sınavı sağlam kafa ile atlatmak dileğiyle...
    Dua ile kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Kesinlikle güzel, kafamdakileri maddeler halinde yazıya dökünce eller tutulur şeyler olduklarını fark ettim :)
      Amin, hepimiz atarız İnşAllah o mutluluk çığlıklarını çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Belirtmeden geçemeyeceğim. Burası Blogger İmam Hatip Lisesi'ne dönmüş. :D

    YanıtlaSil
  6. Ahahaha hakikaten mi?
    An itibariyle içim kıpır kıpır oldu. Nasıl da anladın İmam Hatipli olduğumu :)
    Tevafuğa bak ki taslağımda İmam Hatipli olduğuma dair bir yazı duruyor demek ki paylaşmasam da anlaşılıyor İmam Hatipli olduğum, çok çok gurur duydum.
    Blogger İmam Hatip Lisesi hayırlı olsun o vakit :):)

    YanıtlaSil
  7. Hayaller konusunda çok doğru demişsin :) Ve geçen sene benim istediklerimle hemen hemen aynı :) Oluyor hepsi hiç merak etme sen yeter ki sabret ve hayal kurmaya devam et ;)
    Şu an Maraş'tayım ama okulum denize yüz metre olduğu için boş zamanlarda başka bir şehrin sahiline bakmayı çok iyi bilirim :D
    Bu arada hikayeyi yazamadım maalesef bu konuda gerçekten yeteneksizim kusuruma bakma olur mu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoldaşız ve adım adım peşindeyim yani :)) keyfin yerindeyse tünelin ucunda göz kamaştırıcı ışık var demektir :)
      Allah banada senin gibi bir garibana 'Bende o yollardan geçtim kardeş az sabır' demeyi nasip eder inşallah :) çok çok hoşuma gitti teşekkür ederim
      Estağfurullah ne kusuru başka bir mime artık :)

      Sil
  8. Ellerine sağlık çok güzel bir mim olmuş :) Tanışmıyoruz ama bende seni mimledim bloğuma da beklerim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Bloğunun epeydir izleyicisiyim yani davetine çoktaan icabet etmişim sağolasın :)

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.