1 Şubat 2015 Pazar

Peekay Film Yorumu


'Sabreden Derviş muradına ermiş'

Ben bu atasözünün öznesiyim sevgili okur. Şöyle ki bir yıldan fazla zamandır yolunu gözlediğim, sahne arkası fotoğraflarına kafamda onlarca soru işaretiyle baktığım Peekay filmi sonunda biz Aamir severlerin yüzünü güldürdü.

Bütün mükemmelli, müthişli sıfatları filmin yanına itinayla yerleştiriyor, her kelimemin spoiler olabileceğini göz önünde bulundurmayı vazife sayarak filmden bahsetmek istiyorum.

3 İdiot filminden tanıdığımız ve Aamir Khan ile birlikte süper ötesi bir filmin altına imza atan Rajkumar Hirani bu filmin de yönetmen amcası.

PK, izleyenleri mesaj yağmuruna tutuyor. Filmin başından sonuna kadar hemde.
 Bu yağmurun altında ıslandıktan sonra kurulanırken, kafanıza birçok sorunun takılacağını görür gibiyim.

Peekay yani Türkçe tabiriyle Sarhoş, bildiğimiz karakterlere hiç ama hiç benzemiyor.
Dünya hayatını anlamaya çalışıyor ve o anlamlandırma çabasındayken sorduğu sorular ilginizi çekecek.

Peekay'a her noktada yardımı dokunan kızımız Jaggu'yu es geçmek istemem.
Jaggu rolunde Anushka Sharma cidden iyi iş çıkarmış. Aamir Khan'dan uzun boylu olması beni çok güldürdü. Gerçi alışkınız ama Anushka'da biraz daha sırıttı sanki :))

Neyse çok fazla gevezelik etmeyeyim.
Gönül isterdi ki sevdiğim sahneleri kırpıp gif yapayım ama zaman gif yapıp öldürülecek zaman değil. Gerçi yapmasam da mezarı boyluyor ya neyse.

Fragmanı da şöyle bir köşeye koyuyorum ve gidiyorum kendinize iyi bakın.




14 yorum:

  1. bir arkadaş düşün ; can sıkıntısından ölüyor , günler geçtikçe tükeniyor , son günlerde tek tesellisi filmler .. Sonra biri çıkıyor yapma diyor etme diyor film izleme bağımlılık yapar , toparlanamazsın diyor . Buda haklı buluyor tabi , izlememe kararı alıyor ve izlemiyor , ama sonra olana bak sen . O film izleme diyen kişi oturmuş film izlemiş birde üstüne yazı yazmış . Abowwwwww .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu tükenme hali hepimizde ortak, ben de bir şekilde kafamı dağıtmaya çalışıyorum işte. Keşke sana nasihat çektiğim güne geri dönebilsem nazar mi değiyo anlamiyom ki :(((
      Yalnız parantez içinde söylemem gerekirse ben bir gecede iki üç film izlemiyorum sevgili dostum.
      Kendine iyi bak :)

      Sil
  2. Spoiler kelimesini duyup okumadan geçip yorum kısmına daldım Kumkumul'um hoşgör :) Bollywood severim fakat sanırım fanatik değilim. İnşallah izlerim de beraber muhabbetini ederiz 'belki süt eşliğinde, kim bilir :)' Allah'a emanet ol Kumkumul'um, güzel yazılarında, güzel haberlerinde buluşmak duasıyla :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir defa Kırıtının sposunu yedim dahada ağzıma almam diyorsun yani hoş göreyim bari :)
      Tam üzerine konuşulacak bir filmdir kendisi, amin amin kucak dolusu aminler :'')

      Sende Şems'im görüşmek üzere kocamaaaan gülümsüyorum

      Sil
  3. PK filmine baka baka yolum buraya düştü sayende filmi daha çok merak ettim hemen açıp izileyeceğim. Aamir Khan'ı çok seviyorum sende böyle paylaşımlar yaptığına göre hep uğrarım artık :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelmişsiiiin :)
      Aamir seveni bende severim hatta bağrıma basarım, kapım daima açık :)

      Sil
  4. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. bu filmin o kadar çok tanıtımını gördüm ki, artık izlemezsem bir tenhada beni öldürecekler gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ürkütücü hissiyatına uy derim, hem senin bakış açından bir Peekay yorumu okumak isteyen okuyucuların da vardır :))

      Sil
  6. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin ben de aynı sevgiyle kucaklıyorum :)

      Sil
  7. Bi ara annemle beraber her hafta bir gün(sadece 3 hafta sürdü) hint filmi izlerdik. İlk izlediğiizdi PK. Baya da sevmiştik. Zaten aamiri severiz bu filmi de anlamlarıyla bir başka güzel olmuş beğendim. Jagguyla hakkaten yakışmıyorlardı ama spo!:zaten bizi şaşırtarak sonunu pakistanlıyla yaptılar. Güzeldi eleştrileri hindistan için oldukça sertti tebrik ediyorum. Tanıtımına da bayıldım oldukça öz. :D

    YanıtlaSil
  8. Üç hafta da uzun bir süreymiş. Bende bu filmi annem ve abimle seyrettim ama annem *spo* dans eden arabalar kısmından sonra bakmadı :D
    Kesinlikle öyle, resmen gözü kara bir şekilde eleştirmişler helal olsun!
    *spo*Bende çok şaşırdım ama sonradan Pakistanlıyla evlenmesinin daha iyi olduğunu anladım, işi biliyorlarmış :D
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.