7 Şubat 2016 Pazar


7 Şubat 2016, Ekmek Kırıntısı Küçük Prens'le tanışır. Nokta...

7 yorum:

  1. Soru için teşekkür ederim. Bu soruya uzuuunca bir yanıt vermek için çırpınan tarafımı bağladım ve özet geçeceğim :))
    Sevdim ama memnun olmadım. Çünkü sarışın velet kırıntının öz güvenini ağlattı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)) Bak şu sarışın velete :)

      Sil
  2. Küçük prens güzel ama inanın ondan daha iyileride var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlaşıldım galibaa (Yüzünü kapatan maymun emojisi) :D
      Bu bildiğimiz Antoine de Saint-Exupéry'ın Küçük Prens'i :)

      Sil
    2. Kusurma bakmayın o zaman :)

      Sil
    3. Estağrurullah olur mu öyle şey ne kusuru. Zati bir çok kişi sizin gibi düşündü :))
      Kendimi cidden bir prense kaptırmışım gibi farz edip yorumunuzu okudum da çok haklısınız küçük prens az ötede dursun da büyüklerini bekleyeyim :DD

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.